Thursday, June 4, 2009

KEPADA SEMUA YANG MENGIKUTI

hai to all, my blog nie sbenarnye xde lah best sangat. just citer2 yang bleh dikongsikan bersama, actually tgh mencari2 identiti diri sendiri. lagi pun my time xde lah free gile, masuk office trus kene wat keje. yang paling x best office x bagi line internet kt aku. xpela, sekurang2 nya xde lah aku leka ngn internet nnie...

kadang2 aku xtau pe nk wat bile aku dapat online, aku xtau pe yang aku nk carik...pelik gak kadang2.. mcm time nie, aku bawak lap top aku g office. nk plak bos aku sume xde dan aku lah bos hari nie,hehehehehehe........... tu yang sempat aku update blog...

dulu aku nie minat menulis dan melukis, kawan2 aku pn xtau yang aku minat melukis dan menulis. bagi aku menulis ibarat melukis dan kadang2 melukis ibarat menulis, kalau aku bgtau kat orang pun org gelak atau pun x caye. lame2 minat aku ilang, mybe aku malu dan penah dulu aku kene gelak sebab aku ada diari..hahahahaha... kelakar la dunia nie.


xpe lah, so skang ni aku dah mula bejinak2 balik nk menulis, dulu aku pernah karang satu citer konon nk wat novel tapi ilang, aku save dlm hard disk aku pastu kene virus, aduh bengang...

aku punya diari pun ilang. mybe aku ni xleh jadi penulis kot,hehehehe...ape2 aje lah... so utk sume bloger2 di luar sana, teruskan usaha anda dan jgn kita sekali2 merosakkan peluang yang sedia ada ni. so sebagai penghargaan aku bagi korang award..................



kepada sesiapa yang mengikuti blog ni dan kepada sume bloger, nah award tuk u all
p/s : tinggal2 lah jejak kat cini

1 comment: