Thursday, June 4, 2009

AKU BERSANTAI

fuh, lame gile x update n3...hehehehehe..

Assalamualaikum sume dan salam sejahtera kpd yang mngikuti, sori dah lame x update...
al maklum la nk cuti panjang, so keje belambak sampaikan mase tuk diri sendiri pun xde. so dengan masa yang terluang ni akan aku manfaat kan,hehehehehe....

kali nie kisah pasal trip ke PD, hampir 2tahun nya aku keje ngn office ni baru kali ni office aku wat trip ke PD. tu pun bukan office sponser tempat tinggal tp rupanya client dgn murah hati bagi pinjam umah die tuk we all menginap. kalau nk harap office payung agaknye ntah sampai bile...aduhai...

xkisah la tu, yang nk di kongsikan kat cini pasal keseronokkan aku g PD.. ble dikatakan makan sampai muntah, gelak sampai tekencing,hehehehehe...... macam2 citer kuar, nk plak member office aku ni partime kje penglipur lara, kalau citer siap gaya,hehehehehe..

bab makan xyah ckp la, ikan segala macam jenis. ikan siakap la, ikan terubuk, cencaru,kembung, selar,kerang, udang harimau, sotong. bak kate macam2 ade!!!........ xlupa juga ngn daging perapnye, ayam percik nye, wallah........ sampai skang kalau sendawa rase ayam tu, hehehehehe...

kat bawah nie ade beberapa gambar yang u all leh tengok...



ni lah rumah tu, macam rumah antu kan,heheheheh.......


ni dia ikan dan ayam yang sedang dibakar, tengok api dia baik punya..........



tu dia udang dan daging salai, nyam, nyam...



tgok tu, ikan siakap di perap dengan rempah ratus


ni antara view yang sempat aku snap mase kat sane, tempat cantik



macam biasa, starting mesti aku yang rasmikan



gua ngan otai..



malam plak gua layan pancing, fuh ikan best....



kat bos2 yang mengikuti blog ni atau yang bakal jadi bos, ketahuilah bahawa staf2 kamu pun manusia biasa, bukan mesin atau robot. kan bagus kalau sekali sekala wat macam nie. bagi staf heppy cikit. staf bukan nk lebih tp sabagai tanda penghargaan bos kt staf. ingat la bos, tanpa pekerja mu siapa la kau wahai bos

1 comment:

  1. wakakaaakakaka...jahat la..dah post dulu cerita PD...wakakakaka...takpe..nanti i nak post yang lebih baik..wakakkakaka

    ReplyDelete